10 Aralık 2011 Cumartesi

ORİFLAME TENDER CARE CHOCOLATE PROTECTİNG BALM VE BLİSTEX MEDPLUS FOR LİPS







       Kış ayının gelmesiyle birlikte dudak bakımı oldukça önem kazandı.Bu ikili benim kış boyunca kullanacağım ürünler.Oriflame'ı ben sadece dudaklarım için kullanıyorum açıkçası çok ama çok memnunum.Gün içerisinde bir kez sabah bir kez akşam yatmadan önce sürmek yeterli oluyor.Gün boyunca dudaklarınız yumuşacık kalıyor.Kullanım alanı çok geniş,dirsekler ayak topuğu eller vs tüm kuru olan bölgelerde kullanılabiliyormuş.
Özellikle çikolata tadı ve kokusunu seven arkadaşların mutlaka kullanması kanaatindeyim:)fiyat 13.9 ben indirimle 6 lr ya aldım iyi de ettim:)

Blistekx de  kuruyan ve çatlayan dudaklara yoğun bakım yapıyor.İçindeki mentol esansı hafifçe dudakları yakarken sanki dudakları daha da dolgunlaştırıyor:)Uzun süreli bir ferahlık sağlıyor,bu üründen de oldukça memnunum, fiyat:7.5 Watsons da bulabilirsiniz:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...