14 Şubat 2011 Pazartesi

İNCİR REÇELİ (Film)



14 şubat sevgililer günü,Sevgilim sürpriz yaparak yanıma geldi bugün ,içimden bir ses geleceğini söylüyordu tabi umutla beklerken ben,bir mesaj aldım ondan yanında olamadığım bir gün diyerek başlıyor ve kutluyordu günümüzü ve dedim ki tamam gelemeyecek umudum sönmeye yüztutmuştu.
    Birşeyler dalmışken tam mesaj sonrasında 10 dk bile daha dolmadan,bir an arkamı bir döndüm ve sevdiğim arkamda durmuş bana gülümsüyor.O an ki mutluluğumu  tarif edecek bir kelime yok sımsıkı sarıldım O'na mutluluğumu hissetsin diye.Elinde kocaman bir çiçek buketi ,hiç bir özel günde unutmaz es geçmez aşkım.Ben ne kadar bu tarz şeylere düşkün olmasam da o alıştırdı beni bu güzelliklere:) Çok şanslıyım ve dilerim bu mutluluğum bozulmaz nazara gelmez.O'nu çok ama çok seviyorum: )

Şimdi diyorsunuz ki bu başlık altında olmamalı bu yazdıklarım tamam kabul ama gün sonrasında gittiğimiz film olduğu için yazmak istedim ayrı kalsın istemedim aynı başlıkta olsun istedim Sevgililer günü'nün...

Filmin konusuna hiç bakmadan gittim yorumları okumadım ön yargısız izlemek istedim tabi aşkım biraz araştırdı konusunu ama benimle paylaşmadı:)

        Konusu şu şekilde anlatılıyor tabi içeriğe çok fazla giremiycem izlemeyenler adına...
Metin hayatını TV’lere skeç yazarak kazanan bir adam.Yazdığı senaryoları reddedilen bir gün gittiği barda, hayatını tümüyle değiştiren Duygu’yla tanışıyor. Duygu ve Metin bir masala başlıyor ama sonu başından belli bir masal bu...

İnsanı fazlasıyla düşündüren izleyeni içine alan bir film.Acaba başınıza gelse ne yaparsınız diye sorgulatıyor.
Ağır ağır ağlatıyor film ...Film amaçsız değil.Öyle güzel cümleler var ki düşündürten,öyle güzel şarkılar var ki filmde.Türk sineması çığır açtı gerçekten,destek olunmalı sadece destek adına değil hakettiği için bu film izlenmeli.

Son olarak Aşkım yürekten teşekkür ediyorum sana . Beni bugün mutlu kıldığın sana duyduğum özlemi farklı kıldığın için...Seni çok seviyorum... ve bir o kadar özlüyorum... ve artık tüm yaşamım boyunca yanında olacağım  günün gelmesini diliyorum:) Birtanem iyi ki varsın  ve benimlesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...