6 Eylül 2010 Pazartesi

DOĞADAN (BİR İYİLİK YAP KENDİNE:)

       Bitki çayları denilince ilk akla gelen firmalardan biri olan DOĞADAN yazın gelmesiyle bilindiği üzere mevsime uygun bir girişimde bulunarak DOĞALLIĞA SUSAYANLARA YEPYENİ BİR SERİNLİK sunan  üç farklı tatda içecek üretmiş ve iyi de etmiş:) beni de unutmamış ve de göndermiş .(Tarafıma yazılan güzel bir kart ,ürünün içeriğini anlatan tanıtıcı cd,çok güzel bir kutu içinde geldi).Yukarıda görüldüğü üzere içilip tatlarına bakılmış olunup özellikle Kuşburnu nar aromalı içecek şiddetle tavsiye edilmektedir.
      Ben en çok o tadı beğendim içilmeden önce mutlaka soğutularak içilmeli böylelikle tadına tad katıldığı tarafımdan  denenerek kendimce tescillenmiştir:)

1-Adaçayı,nane,limon:Dağların hoş kokulu adaçayı ile sıcak iklimlerin esintisini taşıyan limon lezzeti buluştu diyor açıklamasında.

2-Kırmızı bitki çaylı,karışık böğürtlen:Kırmızı bitki çayı böğürtlen ailesinin farklı lezzetleriyle bir araya gelerek  keyifli bir içeceğe dönüşüyor.

3-Kuşburnu,nar: Bolluğun ve bereketin simgesi olarak anılan narın zengin lezzeti,bir başka efsane olan kuşburnu ile birleşerek eşsiz bir keyif haline geliyor ki bu içecek benim içlerindeki FAVORİM oluyor :)

Bu güzel jesti için doğadan firmasına teşekkürlerimi sunuyorum: )
ve şimdi sen de   Bir iyilik yap kendine: )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...